Op naar Zuid Afrika - Reisverslagen van Krissie van Wezel - WaarBenJij.nu Op naar Zuid Afrika - Reisverslagen van Krissie van Wezel - WaarBenJij.nu
Op naar Zuid Afrika

Hoiii allemaal,

Zoals jullie weten vertrek ik voor 2 maanden naar Zuid Afrika!:) Ik begin mijn reis in Kaapstad. Hier ga ik vier weken vrijwilligerswerk doen in samenwerking met "Teachers for Africa".
http://www.docentenvoorafrika.nl/

Binnen dit vrijwilligerswerk houd ik me bezig met het opzetten en uitvoeren van life skills- en assertiviteitstrainingen. Verder ga ik me inzetten op een basisschool en zal ik na school de kinderen opvangen en helpen met huiswerk en afleiding. Alles om deze kinderen van de straat te houden.

Na deze vier weken zal ik dit werk en Kaapstad achter me laten , en sluit Renée zich bij mij aan! We beginnen samen aan een trip door de west kust van het Zuidelijke Afrika (Namibië, Botswana & Zimbabwe). Tot slot reizen we vanuit de Vic. Falls door naar Johannesburg. Hier verblijven het weekend nog, waarna onze reis eindigt en we weer terug vliegen naar NL.

Veel lees plezier!

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2014

Namibie tot zover!

25 Februari 2014

Laatste update vóór mijn doorreis!

17 Februari 2014

Afrika it is!!

07 Februari 2014

Mijn eerste week in Kaapstad
Krissie

Hoi! Ik ben Krissie van Wezel. Ik heb mijn diploma gehaald en ben nu Sociaal Pedagogisch Medewerker. Voordat ik hier daadwerkelijk in ga werken wilde ik nog een avontuur aan gaan. Vandaar deze reis naar Afrika. Hier hoop ik mijn kennis en vaardigheden goed in te kunnen zetten en er gewoon een hele mooie reis van te maken! :)

Actief sinds 23 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4447

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 26 Maart 2014

Op naar Zuid Afrika

Landen bezocht: