Namibie tot zover! - Reisverslag uit Nambi, Namibië van Krissie Wezel - WaarBenJij.nu Namibie tot zover! - Reisverslag uit Nambi, Namibië van Krissie Wezel - WaarBenJij.nu

Namibie tot zover!

Door: Krissie

Blijf op de hoogte en volg Krissie

13 Maart 2014 | Namibië, Nambi

Hallo!

Na twee weken niets van mij gehoord te hebben, nu toch even een kort berichtje vanuit het mooie en super leuke Namibië. Renée en ik hebben het echt super naar onze zin. We zitten dan ook midden in de rimboe en bewonderen al het moois hier! Het kamperen gaat ons ook prima af, haha. Kan ook niet anders, wakker worden midden in de duinen, tussen de bergen of op een open land met mooie natuur om ons heen. Koken, eten en midden in de natuur leven geeft toch wel mooie momenten met zich mee. Zonsondergangen en zonsopgangen, echt, heb er nog nooit zoveel gezien in zo een korte tijd, wat zeg ik, in heel mijn leven!

Onze dagen zien er een beetje als volgt uit. We starten de dag, meestal heel vroeg. De wekker gaat meestal tussen 05.00 en 06.00. Pffff, vroeg, maar het went. Ofja, een beetje. We waren eerst altijd de laatste die aan het ontbijt verschenen, maaar we worden hier steeds beter in! Haha. We moeten ons opfrissen, tanden poetsen etc en tas in pakken (en deze in de truck opbergen), tentje afbreken en opruimen, allemaal voordat we de dag kunnen beginnen. Vaak beginnen we dan met een stuk rijden in de truck, of naar de volgende camping, of naar de volgende activiteit. We zien heel erg veel, doen erg veel maar hebben zo ook onze momenten om te relaxen, even aan het zwembad liggen of een drankje te drinken. Want, het is en blijft toch vakantie!!

Het is hier trouwens heerlijk weer! De meeste dagen dan. We hebben een aantal dagen iets minder weer gehad, in de zin van geen zon en iets lagere tempraturen. Maar we tikken ook vaak de 35-40 graden aan, vooral toen we in de woestijn van Namibië waren. Helaas was de dag dat Renée en ik gingen sky diven iets minder warm en erg bewolkt. Jammer, maar het heeft de pret zeker niet mogen drukken! Jeeejtje!! Dat was echt het gaafste wat ik ooit in mijn leven heb gedaan!! En dan spreek ik bij deze ook meteen voor Renée!! We konden er niet over uitgepraat raken, haha! Eerst waren we beide super zenuwachtig, vooral toen we in het vliegtuigje omhoog zaten, die overigens geen deur had, haha! We zeiden tegen elkaar, waar zijn we aan begonnen?! Maaaar echt, wat gaaf!! en we leven beide nog, dus helemaal top!

Verder hebben we gewoon heel gave dingen gezien, duin 45 was ook echt super mooi! sunset bekeken en gewoon heeeeeel mooi, midden in de woestijn met het mooie rode/oranje zand. prachtig! Nu heel even wifi, zitten voor een keer in een lodge, in plaats van een tentje. Dus even een snelle update om te laten weten dat alles goed gaat, en we zitten te genieten! Nu nog even van ons bedje genieten, want er zitten weer twee dagen bush camp aan te komen. dat wil dus zeggen, geen wc, douche of watervoorzieningen. Gewoon wij en de natuur, haha. Maar echt, het went.

Trusteeee, en wie weet tot nog een berichtje.

Groetjes, Krissie & Renee.




  • 13 Maart 2014 - 23:46

    Jan En Jacq:

    Nou Meiden,

    Dat zijn nog eens avonturen.

    Nu Botswana nog en dan de Victoria waterfalls lijkt me echt te mooi.
    Wij zijn dan ook echt benieuwd naar de foto's.

    Voor nu even luxe in een lodge.

    En morgen weer lekker primitief.

    Hoe mooi kan het zijn !!!!

    Jan&Jacq


  • 14 Maart 2014 - 00:26

    Kaz:

    Geniet ze nog! P.s. ik ben echt benieuwd naar jullie filmpje :) Wel echt stoer!

  • 14 Maart 2014 - 08:39

    Inge :

    Hoi lieve nichtjes!

    Wat een geweldige avonturen. Het is echt genieten zo te lezen. Ben er gewoon jaloers op!!
    En wat zijn jullie stoerrrrr! Zonder wc??? Ach, ik zou het er zo voor over hebben. Geniet nog van alle mooie, gezellige en gave momenten!

    X Inge

  • 14 Maart 2014 - 16:10

    Kim:

    Hey stoere chicks!

    Wow wow wow, klinkt echt super! Een groot avontuur! Geniet er nog maar lekker van! Misschien moeten we al wat eerder een nichtjesdag plannen om bij te praten, ben wel benieuwd naar al jullie verhalen!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Krissie

Hoi! Ik ben Krissie van Wezel. Ik heb mijn diploma gehaald en ben nu Sociaal Pedagogisch Medewerker. Voordat ik hier daadwerkelijk in ga werken wilde ik nog een avontuur aan gaan. Vandaar deze reis naar Afrika. Hier hoop ik mijn kennis en vaardigheden goed in te kunnen zetten en er gewoon een hele mooie reis van te maken! :)

Actief sinds 23 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1527
Totaal aantal bezoekers 4441

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 26 Maart 2014

Op naar Zuid Afrika

Landen bezocht: